- Sätt ugnen på 175°.
- Smält smöret i en kastrull.
- Vispa ägg och socker poröst.
- Mosa bananerna med en gaffel och blanda med äggen och sockret.
- Blanda i de torra ingredienserna och häll i smöret.
- Smöra en form och bröa med kokosflingor.
- Häll i smeten och grädda i 50 minuter.